1. Teikti mokiniams kokybišką muzikinį ugdymą pagal priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, profesinio, išplėstinio muzikinio ugdymo, dviejų pagrindinių dalykų mokymo programas;
2. Siekti, kad pradiniai muzikinės veiklos įgūdžiai būtų tinkamo profesinio lygio;
3. Sukurti ugdymui(si) palankų psichologinį klimatą ir ugdymo(si) erdvę, užtikrinti sveiką ir saugią ugdymo(si) aplinką;
4. Ugdymo procese atsižvelgti į individualius fizinius, psichologinius, sociokultūrinius ugdytinio ypatumus;
5. Naudoti ugdymo priemones, skatinančias ugdytinio smalsumą, aktyvumą, kūrybiškumą;
6. Taikyti ugdančią, skatinančią, psichofizines ugdytinio galias tausojančią vertinimo sistemą;
7. Teikti meninį ugdymą, puoselėjantį ir plėtojantį ugdytinio individualybę;
8. Teikti mokiniams būtiną pedagoginę, psichologinę, informacinę, specialiąją ir kt. pagalbą;
9. Ugdyti mokinio gebėjimą kritiškai mąstyti, spręsti problemas;
10. Puoselėti mokinio pasitikėjimą savo jėgomis, iniciatyvumą, savarankiškumą, atsakomybę, gebėjimą mokytis visą gyvenimą;
11. Padėti mokiniams išsiugdyti atsakomybės, humanizmo ir demokratijos principais ir vertybėmis pagrįstą dorovinę ir pilietinę savimonę, nuostatą vadovautis šiomis vertybėmis savo gyvenime ir veikloje;
12. Mokymo procesą orientuoti į Lietuvos ir pasaulio kultūros vertybes;
13. Tenkinti mokinių poreikius muzikuoti, kurti, improvizuoti;
14. Ugdyti meno mylėtojus, meno saviveiklos dalyvius, muzikos propaguotojus;
15. Plėtoti muzikinę švietėjišką veiklą ir meninę labdarą.